Funderingar!!

Sitter här och funderar över varför det är sån köphysteri! Nästan varenda blogg handlar om allt som alla vill ha! Måste man ha minst 14 handväskor, 17 par pumps, klänningar fulla garderoben eller vad det nu är man absolut anser sig behöva. Jag blir mest irriterad på mig själv, när jag ibland tänker att jag skulle ha köpt nåt nytt till hemmet, eller till mig själv. Herregud, tittar jag i mina skåp och garderober, så ryms det snart inget mer. När ska jag hinna använda allt? Nej, jag tror att vi måste börja omprioritera, vad som egentligen är viktigt. Men vad vet jag, popularitet kanske kostar??? Vad tycker ni? Har jag helt fel, eller?


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag håller faktiskt med dig...fast än det var jätte länge sen jag köpte något till mig själv. De senaste åren har det bara blivit till tjejerna, men så har jag prioriterat. Jag är ingen "shopaholic", men tycker det kan vara kul att köpa något nytt ibland! =)

Sen till hemmet har det blivit rätt mycket då vi hela tiden bygger om...(tar det slut nån gång?) Men det är ju något vi måste ha så... ;)

2008-02-06 @ 15:32:22
URL: http://mammabeas.blogg.se
Postat av: Lindas krypin

Jo, jag håller med till viss del, men sen är det ju faktiskt så att många bloggar om saker man skulle vilja ha, sen är det ju en helt annan sak om det verkligen köps in.....? Drömma kan man ju alltid :-) Själv så skulle jag gärna köpa mera kläder, de enda jeans jag kan ha har hål mellan benen ;-)

2008-02-06 @ 17:05:24
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: anna

ja, du borde omprioritera och köpa lite nya saker till mig istället.. din dotter;)
PUSS!

2008-02-06 @ 19:00:22
URL: http://www.anraunfaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0